Söndag

Ja nu har helgen gått å nu sitter jag i mitt rum igen.
Gårdagskvällen tillbringades i älsklingens säng med nedladdad film till ps3an så han kunde spela på datan med sin bror så jag låg i sängen å nös å nös hela tiden medans jag tittade på hungerspelen igen såg ju den på bio i torsdags. Måste bara säga att ni måste se den.

Sen i fredags hade jag å älsklingens far ett allvarligt prat en stund å så om att jag måste te läkaren igen å tvinga dom att gö en magnetröntgen jippi å nu tvingar mamma mig att gå te läkaren å få starkare pollenmedecin. Lilla fattiga jag.

Sen idag åklte jag från Tim å hem sen vidare till kista för att klippa mig vilket jag ej gjort på typ ca 6 månader så det behövdes. Ne nu ska jag in i duschen sen blir det film eller att läsa bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0