Shopping med mera

Idag va jag på soc och pratade lite bara för hon ville se hur jag mår efetr det gick jag till kvarn (min ena gamla skola) och mötte Angelica och Madde med lilla Tindra sååå sööt.
Efter skolan åkte vi till outlet på media hittade jag en film en disney klassiker till min samling som växer. Sen vart det mat på ikea köpte även 2st 2pack med örngott.
Sen åkte vi tillbaka till jakan sen så åkte vi typ hem sen gick jag på hemköp och köpte nya blad till min venus.

Igår var jag i kista skulle hitta ett par jeans men nej det gjorde ag ej med det vart ett par jeggings iaf bättre än inget sen ett svart vanligt linne och ett par svarta strumpbyxkor då dom jag har e typ när som helst trasiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0