Helt slut

Fy satan vad jag är slut. Igår natt så kunde jag inte somna för jag frös så in i norden och jag hade 2 täcken på mig hjälpte inte. När klockan va halv 6 6 fick jag somna och då fick jag sova i 2,5 timme inte alls kul sen va det bara att gå och tvätta håret och göra sig i ordning då man skulle på begravning igen inte alls kul. Efter den gick jag och angelica hem till tess somnade där en stund sen åkte angelica iväg en stund men sen mötte jag upp henne igen då åkte vi till outlet.
När jag kom hem satte jag på Glee för att kolla sista skivanmen jag kom ett halvt avsnitt sen som jag såfår kolla det om ett tag för nu ska jag ta en tripp till centrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0