Påsk

Vet ej helt vad jag ska säga har ej gjort mycket dessa dagar typ det enda jag har gjort är väl att jag installerade om datan igår å så hittade massa gamla bilder.
Sen idag har jag spelat wii i 2 timmar sammtidigt som jag lyssnade på ljudbok.
Den senaste veckan har jag knappt sovit och ätit har typ bara ätit godis inter bra.
Igår fick jag även mitt nya spel att fungera Ea sports active 2. lika jobbigt som 1an men med fler å andra övningar.

superduper gamal..



Jo sen för typ 1 vecka sen så va "farfar" hundvakt till sin sons hund så dom kom ner så lekte å busade massa med han han e så sööt lärde han tex att hoppa över mitt ben då jag satt på stolen å höll ut benet först klättrade han över sen så hoppade han så lärde han sig lite slalom å lite annat kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0