Dålig bloggning

Har vart dålig på att sitta vid datan denna vecka pga att denna vecka började med ett dödsfall inte alls kul. Så då har jag vart med Tess hela veckan.
När jag inte vart med henne har jag försökt att hitta nått på rean men inte gått så bra hittade en parfym iaf, jag vet att jag fick en i julklapp men parfym går åt och den kostade bara 150 och då fick man en liten body lotion oxå.
Sen idag åkte jag till kista och kollade på stadium hittade inget så köpte 2 par nya Björn Borg trosor, asså dom trosorna är dom skönaste har nästan bara sånna och puma som är typ likadana.
Sen gick jag även in på apoteket och köpte ricinolja.

Sen har jag även funderat på nyårslöften, Har väl nått sådär men vet ej än.
Ska ni ha några?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0