M

kom hem för typ 15 min sen va iväg och tränade lite kände att jag behövde det innan lajvet.
Det blåser som fan ute. Men innan jag stack iväg så kom tims mor och hämtade min ena väska snälltså imorgon ska jag bara släpa på ryggsäcken,gå Blir att vid halv 10 ska hinna duscha sen till KS sen vidare till Tims jobb sen hem till han sen handla sen västerås wiihii.



Ska bli grymt skönt att få slippa alla konstiga människor här i vanliga världen. Vill träffa min andra dom bästa dom som betyder saker för mig inga vanliga dryga personer.  KOmma bort från verkligheten det är det bästa som finns och det är det jag behöver just nu.


Nej nu ska jag fixa klart ryggsäcken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0