Ledsen

Vet inte vad som hände just nu fick världens panik, Har gråten i halsen vill inte att det ska komma men det kommer komma.

Jag saknar en massa saker, Men till en sak är det bara 10 dagar kvar jag längtar grymt mycket saknar faktiskt er där i skogen det är alltid mysigt och roligt på kvällar och nätter på dagarna e det mest bara sova och ta det lungt. Men allt skratt det är underbart det är livet.

Sen världens underbaraste hund som inte längre finns men du kommer alltid att finnas i mina tankar har aldrigt tyckt om en hund så mycket som jag tyckte om dig du var alltid glad och du vart gladare när  jag kom du kom alltid och hoppade på mig du släppe aldrig mig. Fick några kort på dig av tim Älskar er.



Men nu har jag iaf lite saker att fixa till fredag hoppas denna vecka går fort. Ska göra allt för det ska gå fort. Men men nu ska jag kolla lite saker som ska fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0