helg

förlåt för inget skrivande men va upptagen.
Först så åkte jag till Jakan för att leta bh å strumpor, hittade några strumpor iaf.
Sen mötte jag tess en stund men när hon skulle hem och jag till bussen så när jag går på parkeringen så hittar jag 100 kr så känade in 100 kr på vad jag handlade lite tur måste man ha. Kom hem gick ner påeagle där dom hade minnes turnering för en lagspelare som vart dödad för 1 år sen. vi åt sålde lotter till deras tävlingar som dom har när det är km å sånthär.
Men nu ska jag snmart dra till kista för att köpa det enda som fattas strumpbyxa om jag hittar rätt sort.

Men nu orkar jag ej skriva mer för jag måste gå på toaletten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0