Irriterad

Asså jag hatar verkligen den så kallade hjälp man får här. Min läkare skulle ha ringt mig imorse men gjorde det nyss. Va hos ortopeden för över ett halv år sen gick till vårdcentralen förra veckan och sa vf händer det inget? Så nu ringde hon och frågade om jag hade lika ont ja sa värre sen sa så frågade hon om jag hade testat någon salva som jag ej hörde vad hon sa jag bara nej för det hade han inte sagt till mig nu fick jag reda på det snällt eller inte. Senm så sa hon a jag skickar en remiss till danderyds smärtklinik a men problemet är att alla inte får komma dit dom tar ju typ bara dom som dom tror har värst så jag antar att jag ej kommer få komma dit. Blir bara så arg å så less på allt jag kan ju fan inte gö nått utan att få ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0