Senaste tiden

Oj Har verkligen inte haft lust att skriva något pga att jag inte gjortnågot förutom sovit. Dom senaste 6 dagarna har jag vart i mitt rum och lyssnat på ljudbok och inte gjort något.

Men idag har jag iaf pluggat lite för visste inte vad jag skulle göra för jag kan inte dra te gymmet för har inget busskort vilket suger.

Har även tagit i sär några pussel och byggt ihop dom igen.

Men just nu längtar jag till tisdag för då blir det twilightmaraton på bio med angelica.
Va ju på fan eventet med Nina den 28 oktober vilket va grymt.

Inte bästa bilden men den är ändå bra förutom att shack pläsen är ivägen.

Haha vi två. Fattar inte hur folk tycker att vi är lika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0