Midsommar snart

Ja nu sitter man här klarvaken igen kommer väl inte kunna sova inatt igen, Stack till jakan med halv 9 bussen imorse och kom hem vid halv 11 och då vilade jag i en och en halv timme sen har jag vart vaken igen. Och nu väntar jag på att tim ska ringa ska dit imorgon, Mys. Jag packar nog imorgon orkar inte nu sen har jag funderingar på att kapa mitt hår massor är så trött på mitt hår vet inte vad jag ska ta mig till.

Sen så tycker jag att jag känner mig knäpp just nu men vet inte varför sen så känner jag mig ensam förtillfäligt också känns som att ingen vet att jag är här.

Tänkte slänga in en bild men kom på att jag bara har den på telen så jag mmsar in den om en stund efter jag lyssnat klart på min musik som är på den orkade inte fixa en spellista på datan så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0