Helgen

Ja inte skrivit något i helgen har inte haft tid och inte orkat.
I fredags stacj jag hem till Tim mys men på kvällen stack jag och Nina till kista och gick på bio, vi tittade på baksmällan del 2, Fan vad jag garvade ett måste asså..

Igår satte dom upp en ny dörr jag gjorde illa mig på två ställen först rev jag mig på en bräda på armen sen så råkade jag bränna mig lite påbenet på avgasröret på bilen vet ej hur jag lyckades sen badade jag och nina ist för att hjälpa.

Sen idag stack jag hem gick till mamma och pappa på eagle sen kom carita då stack jag hem och hon följde med sen stack vi till kista och shoppade lite och åt mat, sen nu är jag hemma igen nu väntar film men frågan är bara vilken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0