Sonisphere

Jaha då har jag fått veta att jag ska jobba som funktionär två dagar innan sonisphere. Så jag ska jobba på torsdagen den 7 juli ska bli skojigt. fast detta år är festivalen vid globen området och inte i stora skuggan som förra året gräs mattan är väl fortfarande inte återstäld för det va inte grän när vi gick därifrån utan en leråker. Ni kanske tänker varför jobba som funktionär man får ju inga pengar för det nej kanske inte men man får lära sig massa saker och om man visar att man vill och kan så blir det bra. Jag har jobbat som funktionär tre gången förut men då va det 8 9 dagar varje gång ist för 1 dag som nu. Denna gång ska jag jobba ett 10 timmars pass på dagen annars har jag bara jobbat natt för det mesta någon enstaka dag och då var jag på stockholmsstadion.
Denna gång står det på hemsidan att man får mat vilket vi fått förut också sen tröja så det syns att man jobbar vilken man får överallt men jag har kastat mina förra tröjor dom va inte sköna sen står det att man får inträde till festivalen men jag har ej kommit i underfun med vad dom menar helt mendet märker vi så småning om.


Kanske vart lite rörigt men det skiter jag i jag fattar det är huvudsaken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0