sommar

Åkte till Tim i fredags asså förra fredagen så va där hela helgen sen på tisdagens morgon så åkte jag, Nina och deras föräldrar iväg först  till Örebro och badade på gustavsviks äventyrsbad fast det va bara jag och Nina som badade det va helt ok där men det va dålig planlösning. Efter vi badat så åkte vi vidare till skara och sov där för att gå på skara sommarland dagen efter det va kul där fast det vart kallt hela tiden för att man va tvungen att gå upp och ner i vattnet hela tiden och alla vatten hade olika temp. Efter det så skulle vi vidare till Norrköping men på vägen stannade vi i Gränna för att köpa polkagrisar gottgott. När vi kom fram så skulle vi äta mat så jag och Nina delade på en fish´n´chips det va första gången båda åt det och det va gott. Efter det så gich Jag  och Nina ut och gick då hittade vi en bio så vi tattade på bad teacher. Sen sov vi typ vaknade åt frukost och packade vi "råkade" få med oss shampoo balsam och lite annat smått och gott. Sen satte vi oss i  bilen för att gå på kolmården det va 11 år sen jag va där sist.  Vi åkte safari linbanan det va kul och annorlunda om man gämför med när man åkte buss eller bil vilket man inte får göra nu. Vi gick runt hela parken och tittade på alla djur vi va även på delfinshowen sen åkte jag och nina delfinexpressen men den va inte kul.
Några fina giraffet jag tycker dom är häftiga.
Några super fina delfiner.
Sen två av tigrarna.
Detta är väl favvo djuren för min del fast tycker om snöleoparder oxå men har ingen bild på dom Sen så älskar jag vargar men vi fick inga bra bilder för dom va lite långt bort.
Sen så fick jag två super söta gossedjur, ett pussel och en t-shirt av dom. Men jag kan visa sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0