saknar

Fan vad det finns saker jag saknar grymt mycket, för ca en vecka sen fick jag papper om lajv igen bara tänker på att det är nästan ett år sen vilket gör att jag har små panik för jag saknar allt och alla där. Och jag ska gå på detta lajv.

Sen för ett år sen och tio dagar sen försvann en underbar kill kompis till mig och några andra, Du va så underbar så jäkla omtänksam av dig att du brydde dig så mycket om andra medans du själv va så sjuk. Minns alla små tävlingar du och jag hade på tennisen ingen av oss gav sig. Önskade bara att din kropp va lite starkare bara för att få uppleva några år till av ditt liv. Du levde alldeles för kort, du var värd att leva längre.



Jag stadade lite av mitt rum ok hela förutom sängen för jag orkade verkligen inte lyssnade på ljudbok medans jag städade mitt rum men jag råkade somna ett tag vilket ledde till att det vart sängen resten av dagen förutom duschen.


Ok vart lite rörigt känns det som men men skit samma jag bryr mig inte om det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0