Hemma

Oj vad ska jag skriva jag vet inte men men. Jag kom hem för ca 1 timme sen har vart hos Angelica först spelade vi litesen vid 1 på natten började vi titta på twilight sen efter den vart det new moon sen vart det sova lite när vi vaknade tittade vi på eclipse. Under new moon somnade jag till i typ 3 min men då väckte niklas mig sen somnade Angelica till typ lika länge men när jag vart väckt så vart jag ganska pigg men jag va ändå trött så jag orkade titta klart på filmen iaf.
Men snart ska jag sova igen.

Just nu vill jag bara prata med Tim men det får jag inte önskar bara att du kunde ringa mig nu saknar dig.

Imorgon blir det nog titta på harry potter och fixa rummet igen det ser inte bra ut. Eller så blir det ljudbok jag vet inte än men det märker vi..

Jaja god natt allihop.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag somnade ju inte alls:P

2011-07-17 @ 16:03:33
URL: http://zweeney.blogg.se/
Postat av: Kakan

joo det gjorde du visst de jag erkänner iaf

2011-07-17 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0