Stress, stress och åter stress

Nu är jag iaf ren och fin och lite len.
Just nu känns allt bara hullerombuller, Okey jag har iaf duschat fixat kläder och sånna saker det enda jag inte ackat än är iphone laddaren för den ligger på laddning nu.
Imorgon blir det upp tidigt åka iväg mot barkarby sen vidare mot danderyd och betala en räkning och nu tänker ni vf inte betala via nätet jo för jag ska inte betala så mycket som det står på räkningen, oki lite förvirrande men men jag förstår iaf och hon i kassan sa att jag skulle åka och betala den ist för det skulle bli lättare för mig och dom.

Sen ska jag hitta en klapp till till Tim, sen en till hans bror men vet ej vad.

Just nu sitter jag iaf här och äter en av mina favorit godisar eller ok det är chocklad min älskade FAZERMINT.
Ska fortsätta att städa snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0