JULEN

Julen är typ över iaf för mig, vet ej varför man firar jul och bryr mig inte heller det ända jag bryr mig om på julen är Kalle Anka.
Maten äter jag inte så mycket av.
Resten är väl bara plus om man får mysigt sällskap å paket har ej fått paket av mina föräldrar på jag vet ej hur många år, minns inte ens vad jag har fått av dom förut jo en cd-spelare å lite kläder och så är väl vad jag minns.


Imorgon kommer mamma och pappa och 2 syskon hem från båt resan och jag hoppas dom köpte en påse m&m´s till mig som mamma lovade.
Jag var hos älskade Tim.
Fick iaf lite paket,
Först en paradis ask som vanligt av hans mor och far.
Christina Aguilera´s parfym secret potion av Tim.
Nya Zelda skyward Sword.
Presentkort på sf
presentkort på stadium
200 kr av Rick.
100kr
Sen stoppad Tim in en slant till mig, Bara för att han tyckte han gett mig för lite, Sen att jag vill ha en onepiece eller en ziperall så sa vi att vi kunde betala halva var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0