13 Dec= fars födelsedag

Ja hann inte blogga igår för först va jag danderyd sen så somnade jag för fick bara sova ca 4 timmarvaknade 3 timmar innan jag skulle åka inte så kul.
Pappa fyllde ju igår oxå grattis på dej. Så varje år när han fyller så äter vi tomtegröt super duper gott, Alla i familjen typ måste ha tårta när man fyller men inte pappa han bara säger jag ska ha gröt.
Tog kort innan jag åkte men hade ej på mig tomte luvan ute för den sitter väldigt tajt så hade min vanliga mössa.
Idag har det einte hänt så mycket eller joo vaknade lite sent men men sen hade jag ju brottom så jag slog i knäskålen i vassa kanten på byrålådan aajjj.
Just nu vet jag helt vad jag ska göra men det blir väll plugga eller spela wii tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0