saknar och längtar

Nu längtar jag massa efter att det ska bli typ mitten av september för då blir det skogen i västerås och alla mina knäppisar. Jag har saknat det i snart ett år för jag åkte ju inte på lajvet i maj men nu ska jag dit och så är det bara. Funderar på att ta hem några saker från Tim nästa gång jag är där för jag vill fixa lite saker. Tänk er själva att bara vara i en skog nästan en hel vecka det är spå skönt och så kul saknar alla dumma störda kommentarer och när ingen kan få fart på en eld förutom jag. Som sagt det är bara vi tjejor som kan.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv. haha okej (; men ju mer man längtar desto roligare blir de nog ;) <3

2011-08-06 @ 23:08:23
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0